LepszaPraca.pl to pierwsza platforma umożliwiającej wykorzystanie siły rekomendacji w internecie, skupiająca w jednym miejscu pracodawców, kandydatów i rekruterów. Platforma bazuje na idei rekrutacji 4.0- wykorzystującej siłę rekrutacji społecznościowej – najskuteczniejszym sposobie pozyskiwania profesjonalistów z rynku pracy. Rozwiązanie to pozwala na dotarcie do biernych kandydatów, gdyż dzięki platformie LepszaPraca.pl w prosty sposób można informować całą społeczność o poszukiwanym specjaliście i to na rekruterach spoczywał będzie ciężar zarówno wyszukania kandydata, jak i przekonania go, do aplikowania.
LepszaPraca.pl to startup założony przez Tomka Szpikowskiego, współzałożyciela notowanej na londyńskiej giełdzie firmy Work Service S.A., prezesa i założyciela Bergman Engineering oraz Kamila Paśko, przedsiębiorcę, programistę i project managera, który od 10 lat rozwija projekty IT, takie jak rynekmedyczny.pl i podatnik.info.
Zadanie:
LepszaPraca.pl to startup założony przez Tomka Szpikowskiego, współzałożyciela notowanej na londyńskiej giełdzie firmy Work Service S.A., prezesa i założyciela Bergman Engineering oraz Kamila Paśko, przedsiębiorcę, programistę i project managera, który od 10 lat rozwija projekty IT, takie jak rynekmedyczny.pl i podatnik.info.
Zadanie:
- Przygotowanie konferencji prasowej informującej o wejściu na rynek nowej marki LepszaPraca.pl.
- Dotarcie do mediów branżowych, startupowych, biznesowych i ogólnoinformacyjnych.
- Zainteresowanie mediów launchem nowej marki LepszaPraca.pl. Tym samym zbudowanie świadomości nowej marki LepszaPraca.pl.
- Oprócz mediów branżowych, zainteresować także media ogólnopolskie i biznesowe niszowym, branżowym tematem.
- Pokazać szerszy aspekt wprowadzenia marki na rynek, skupić się na wartościach i atrybutach nowej marki oraz znaleźć ciekawy kontekst, który zainteresowałby wskazaną grupę docelową.
- Przygotowanie badania „Rekruter 4.0 – siła rekomendacji”
- Pozycjonowanie eksperckie twórców marki jeszcze przed jej wprowadzeniem na rynek
- Organizacja konferencji prasowej
- 11 publikacji w prasie
- 3 audycje radiowe
- 2 wywiady w telewizji internetowej
- 52 publikacji w mediach internetowych
- Prasa: 187 296 czytelników
- Internet: 32 589 010 użytkowników (333 195 780 odwiedzin)
- Ekwiwalent reklamowy (AVE) to 302 683 PLN