Jesteśmy strategami innowacji i nowatorskich rozwiązań, nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów. Nasi konsultanci posiadają bogate doświadczenie w kreowaniu wizerunku, kształtowaniu relacji z mediami, realizacji eventów oraz działaniach prowadzonych w internecie. Doświadczenie i pasja to nasza recepta na sukces – nasza przygoda z komunikacją trwa już ponad 15 lat, a my wciąż jesteśmy pełni świeżych pomysłów.
Kto stoi za MintPR?
Magdalena Krakowczyk
PR & BUSINESS COMMUNICATION EXPERT
Ekspert ds. komunikacji i PR. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem międzynarodowym zdobytym w wiodących agencjach PR w Londynie i w korporacjach w Polsce.
Dlaczego MintPR
Pracując z nami zyskujesz kompleksową i wszechstronną obsługę. Zadbamy o każdy aspekt komunikacji, którego potrzebujesz.
- Przeprowadzimy profesjonalny audyt, by poznać Twoje oczekiwania, mocne i słabsze strony, Twoją wizję marki i to, jak jest ona postrzegana na zewnątrz i wewnątrz organizacji.
- Skutecznie zbudujemy lub wzmocnimy świadomość Twojej marki.
- Zwiększymy rozpoznawalność Twojego biznesu.
- Pomożemy Ci zaplanować i zrealizować strategię komunikacji adekwatną i naturalną dla danej marki.
- Stworzymy dla Ciebie przepiękne kreacje graficzne i wprowadzimy w życie nawet najodważniejsze koncepcje.
- Przeprowadzimy kampanie reklamowe w mediach społecznościowych.
- Zorganizujemy intrygujące wydarzenia.
- Zapewnimy obsługę nawet najbardziej niestandardowych działań komunikacyjnych i promocyjnych.
Jak pracujemy?
Cztery proste kroki
Krok 1 – Wybór
Każda marka jest inna, dlatego każdą współpracę zaczynamy od spotkania. Tak, jak mięta występuje w kilkudziesięciu różnych wariantach, tak i my mamy zróżnicowane sposoby działania, które dopasowujemy do Ciebie. Z doświadczenia wiemy, że spotkanie twarzą w twarz to najlepszy sposób na poznanie oczekiwań, wizji i potrzeb. Poznajmy się i wybierzmy, jaki rodzaj mięty zaparzymy.
Krok 2 - Zanurzenie
Wybrane liście należy zalać wrzątkiem. Na gorąco, zanim przystąpimy do dalszych działań, sprawdzamy, co o Twojej marce mówi się teraz. Przeprowadzamy audyt i obserwujemy wszystkie kanały komunikacji i reakcje ludzi na Twój przekaz. Działania MintPR mają doprowadzić do sytuacji, kiedy wizerunek marki jest spójny z jej wizją, prezentowaną przez właścicieli czy zarząd. Aby tego dokonać, musimy wiedzieć, jak aktualnie myślą o niej klienci i osoby postronne.
Krok 3 - Parzenie
Mięta parzy się ani za długo, ani za krótko. W sam raz, by zastanowić się, jakie dokładnie kroki musimy dalej podjąć. Znając mocne i słabe punkty, słysząc opinie i rozumiejąc potrzeby, jesteśmy w stanie zbudować solidną strategię, adekwatną do potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Krok 4 – Salute!
Kiedy strategia zostanie zaakceptowana, przystępujemy do jej realizacji. Nie oznacza to jednak, że nasza praca od tej pory staje się odtwórcza naszym zadaniem jest reagować na rzeczywistość w ramach obranej strategii, a czasami modyfikować ją w kontrze do zmieniających się trendów i mód. Zupełnie jak przy piciu mięty, gdzie każdy kolejny łyk, dzięki stygnięciu napoju, smakuje nieco inaczej.