Lepszapraca.pl

LepszaPraca.pl to pierwsza platforma umożliwiającej wykorzystanie siły rekomendacji w internecie, skupiająca w jednym miejscu pracodawców, kandydatów i rekruterów. Platforma bazuje na idei rekrutacji 4.0- wykorzystującej siłę rekrutacji społecznościowej – najskuteczniejszym sposobie pozyskiwania profesjonalistów z rynku pracy. Rozwiązanie to pozwala na dotarcie do biernych kandydatów, gdyż dzięki platformie LepszaPraca.pl w prosty sposób można informować całą społeczność o poszukiwanym specjaliście i to na rekruterach spoczywał będzie ciężar zarówno wyszukania kandydata, jak i przekonania go, do aplikowania.

LepszaPraca.pl to startup założony przez Tomka Szpikowskiego, współzałożyciela notowanej na londyńskiej giełdzie firmy Work Service S.A., prezesa i założyciela Bergman Engineering oraz Kamila Paśko, przedsiębiorcę, programistę i project managera, który od 10 lat rozwija projekty IT, takie jak rynekmedyczny.pl i podatnik.info.

Zadanie:
  • Przygotowanie konferencji prasowej informującej o wejściu na rynek nowej marki LepszaPraca.pl.
  • Dotarcie do mediów branżowych, startupowych, biznesowych i ogólnoinformacyjnych.
  • Zainteresowanie mediów launchem nowej marki LepszaPraca.pl. Tym samym zbudowanie świadomości nowej marki LepszaPraca.pl.
Wyzwanie:
  • Oprócz mediów branżowych, zainteresować także media ogólnopolskie i biznesowe niszowym, branżowym tematem.
Rozwiązanie:
  • Pokazać szerszy aspekt wprowadzenia marki na rynek, skupić się na wartościach i atrybutach nowej marki oraz znaleźć ciekawy kontekst, który zainteresowałby wskazaną grupę docelową.
Działania:
  • Przygotowanie badania „Rekruter 4.0 – siła rekomendacji”
  • Pozycjonowanie eksperckie twórców marki jeszcze przed jej wprowadzeniem na rynek
  • Organizacja konferencji prasowej
Wyniki W ciągu miesiąca akcji ukazało się :
  • 11 publikacji w prasie
  • 3 audycje radiowe
  • 2 wywiady w telewizji internetowej
  • 52 publikacji w mediach internetowych
Grupa odbiorców publikacji to:
  • Prasa: 187 296 czytelników
  • Internet: 32 589 010 użytkowników (333 195 780 odwiedzin)
Wartość reklamowa materiałów:
  • Ekwiwalent reklamowy (AVE) to 302 683 PLN
  • Share post