Devonshire

Devonshire Investment Group (DIG) to polski wehikuł inwestycyjny współfinansowany przez OPOKA Ventures, zespół specjalistów odpowiedzialny za realizację projektów private equity w funduszach zarządzanych przez OPOKA TFI, grupę AdNext zrzeszającą agencje usług marketingu interaktywnego oraz Michała Młynarczyka, byłego Dyrektora Zarządzającego firmy HAYS na terenie Europy Środkowej i Wschodniej. Na początku września DIG zakupił polskie i niemieckie oddziały agencji rekrutacyjnej Devonshire od amerykańskiej firmy RR Donelly. W tym samym czasie zakończono proces nabycia lokalnych firm VLOG – (polska firma usługowa z branży IT) oraz CERN (agencja rekrutacyjna zatrudniająca inżynierów). Po scaleniu spółki będą zatrudniać w sumie 70 konsultantów, współpracować z ponad 300 zleceniodawcami z branży IT oraz inżynieryjnej i dysponować 4 biurami w Polsce, a także 2 na terenie Niemiec. Strategia firmy zakłada dynamiczny, organiczny wzrost na polskim i innych europejskich rynkach, jak również plany nabywcze w regionie.

Zadanie:
  • Przygotowanie kampanii medialnej informującej o kupnie przez polski fundusz inwestycyjny Devonshire Investment Group niemieckiej i polskiej filii spółki Devonshire od firmy RR Donelley
Wyzwanie:
  • Zainteresować nie tylko media branżowe, ale również biznesowe i ogólnoinformacyjne polską inwestycją w Niemczech oraz zmianą na rynku pracy w Polsce.
  • Dotrzeć z informacją nie tylko do mediów branżowych w Polsce, ale również w UK.
Rozwiązanie:
Agencja MintPR skupiła się na kilku aspektach przejęcia firmy, aby jak pokazać szerszy aspekt wprowadzenia marki na rynek, skupić się na wartościach i atrybutach nowej marki oraz znaleźć ciekawy kontekst, który zainteresowałby wskazaną grupę docelową. Skupiono się na trzech przekazach: Zakup niemieckiego i polskiego oddziału od brytyjskiej globalnej korporacji przez polską firmę, Konsolidacja rynku rekrutacyjnego w Polsce i Europie, Nowy startup na rynku rekrutacyjnym w odpowiedzi na nową erę marketingu rekrutacyjnego.

Wyniki:
Podjęte działania PR zaowocowały stałą obecnością firmy zarówno w mediach biznesowych, jak i ogólnotematycznych. Komentarze i wypowiedzi Michała Młynarczyka, Prezesa Devonshire Investment Group znalazły się w takich mediach jak np. Rzeczpospolita, Puls Biznesu, MyCompany czy Manager MBA.

W ciągu 2 miesięcy współpracy ukazało się:
  • 5 publikacji w prasie
  • 46 publikacji w mediach internetowych

Grupa odbiorców publikacji to 164 100 czytelników prasy I ponad 25,8 mln użytkowników interentu.

Wartosć reklamowa materiałów to ponad 302 tys. PLN
  • Share post